23 júla 2024

V kategórii fitness už bolo vymyslené takmer všetko, alebo sa to tak môže zdať. Ak niekto hľadá pre seba zaujímavý nápad, mala by ho zaujať úplná novinka. No a móda cvičení založených na napodobňovaní zvierat sa dostala do Poľska. Odborne sa tomu hovorí animal flow. Nie sú to typické cviky, ktoré budeme robiť v posilňovni vo fitku.

Zvieratá sa najlepšie napodobňujú v prírode. Cvičenia pohybu zvierat sú rozdelené do šiestich rôznych skupín. Všetky sa však týkajú pohybov zvierat. Cvičenia sa delia na pohyblivé a imobilné. Môžeme sa pohybovať po danej oblasti alebo jednoducho zaujať pozíciu zvierat, ktoré ich v tichosti napodobňujú.

Aby ste tento šport spoznali, musíte ovládať všetkých šesť druhov cvikov. Potom môžete trénovať plynulé prechody medzi rôznymi sekvenciami cvičení. Pomocou odbornej inštruktáže môžeme časom využiť hotové choreografie, vďaka ktorým bude takáto fyzická námaha prebiehať podľa presného plánu.

Výhody cvičení pilates

Ďalšou novinkou pre fyzicky aktívnych ľudí sú hodiny pilatesu. Venujú sa najmä ženám, no nič nebráni v cvičení aj mužom. Hodiny pilatesu zahŕňajú vykonávanie cvičení založených na flexibilite vášho tela.

Cviky nie sú zložité, takže ich zvládnete bez ohľadu na vek. Pilates stále nie je veľmi populárny, no čoraz viac fitness klubov ponúka tento druh cvičenia. Vďaka takejto fyzickej námahe si zlepšíme postavu a spevníme telo a tiež zhodíme pár zbytočných kilogramov, ak nejaké máme. Týmto cvičením môžete znížiť aj riziko bolesti chrbta.

Môžete sa naučiť efektívne dýchať a urobiť svoje telo pružnejším a tým získať flexibilitu a obratnosť. Tieto cvičenia sú tiež jednoduchým spôsobom, ako sa zbaviť celulitídy bez akýchkoľvek kozmetických procedúr. Pilates sa cvičí sám doma dosť ťažko, na to potrebujete odbornú starostlivosť inštruktora, ktorý priebežne opravuje správnosť cvikov.

Bicepsové cvičenia

Každý muž, ktorý povie slovo „svaly“, má zrejme na mysli biceps. Ide o takzvaný mužský symbol sily, ktorý plní aj estetické úlohy. Samotný biceps sa však týmto symbolom bez správnych cvikov nestane, preto je dôležité, aby bol tréning dobre naplánovaný a aby ladil so správnou stravou.

Aké sú teda správne cviky na bicepsy, aby priniesli ohromujúce výsledky? Prvé cvičenie môže pozostávať zo zdvihov predlaktí jednou rukou (2-krát týždenne, 2-4 série, 8-12 opakovaní), zdvihov činky v stoji (dvakrát týždenne, 4 sady, 8-12 opakovaní), zdvihov s úchopom činky kladivo ( 3-krát týždenne, 4 série, 6 opakovaní), zdvihy činky v stoji (2-4-krát týždenne, 3-6 sérií, 5 opakovaní), zdvihy rúk kazateľa (3-krát týždenne, 3-5 sérií, 10-15 opakovaní ).

Rozvinúť biceps v skutočnosti nie je také ťažké, ako sa môže zdať. V porovnaní s ostatnými časťami svalov tela ich ošetrujeme rovnomerne, čím sú účinky ešte rýchlejšie.